Psychologia Reklamy i Akceptacji Nowych Technologii
Psychologia Akceptacji Nowych Technologii
Psychologia sportu – Motywacja i Profesjonalizm w Sporcie Wyczynowym
Dlaczego treści wspólnotowe są bardziej efektywne niż sprawcze?
Artykuł dla portalu NOWY MARKETING dotyczący relacji relacji osobowości z wartościowaniem treści marketingowych
Artykuł dla czasopisma PROMERITUM dotyczący czynników psychologicznych wiążących się za zachowaniami finansowymi
Wystąpienie na konferencji Finansów w Internecie
Siła woli pracowników i wydajności funkcjonowania firmy – Wpis dla firmy Moment AHA
Regulacyjna rola osobowości w kontekście problematycznych zachowań finansowych
Efekt cocktail party – jakie słowa określają nasze ja? Audycja w radiowej czwórce
The Role of Self-convergence Effect in Purchasing Process vs Brand Familiarity on Example of Energy Drink Category in Polish Consumers Conditions
Reaching goals through different means: will and cognition in the action of people with low and high action control
Motivation and Action Control in a Saving Lifestyle
The mediating role of emotions and cognition between participation in social media communities and building trust of the brand
Efekt zbieżności obrazu produktu z charakterystyką konsumenta a intencją zakupu i chęcią zapłaty